Hanımlar selam
Yaklaşık 13 ay boyunca sağım yaparak bebeğimi besledim asla emmek istemedi neyse ve 5 önce sütüm kesildi ve bir kaç gündür mastit olmuş gibi göğsümde ağrılar vardı hafif göğsümü sıkınca süt gelmeye başladı acaba sağım yapsam artar mı?? böyle brşey başına gelen varm??ı kesilen süt yeniden gelen.?? Uzun oldu kusura bakmayın 😄