Benim kızım 2200 doğdu bi hafta önce 4300 dü yeni iki aylık olduk meme ve mama yiyor meme reddi yaşadığımız için çok zor oluyor biberon yüzünden memeyi tutmuyor silikon uçla içiyor o da çok içemiyorum mamayı en fazla saatine göre o da 3 saat oluyor en fazla 90 cc yapıyorum doktor yapabilirsin dedi ama az geliyor mu acaba bilmiyorum