Giizz Ben de bundanaldım ama yatakodasındaki bebeği salona gidince sinyal yetersiz diyor yan oda için kullanacaksam neden aldım ki yazında balkonda akşam otururken kullanayım demiştim yine bağlantı zayıf demişti, çekim alanı iyi bir şey almak lazımmış