Acemianne23 Benim gibi salonun ortasına salıncak kuran varmı Bizim bebişe babası salonun tam ortasına piknik salıncagı kurdu uyuması kolaylaşdı 👍🏻👍🏻😉😉😉🤗🤗
tecrubesizanne Acemianne23 oh çok da güzel yapmışsınız bebeğiniz nasıl mutlu uyuyorsa öyle uyutun tabi keşke bizim de öyle bir şansımız olsaydı(ev sahibi tepemize çöker)
PnrTurK Acemianne23 30 milyara ev yaptırdım 3 sene önce biri deseydiki çivi çakalım ağzı burnunu yer değiştirirdim 🤭 ama paşam dayısında salıncağa alıştı asma tavanın göbeğine asıverdik bizde salonun ortasına 😅 ama olsun canı sağ olsun❣️
Acemianne23 PnrTurK ooh çook güzel yapmışsınız allah rahatlık versin bebişlerimize inşallah🤲🏻🤗🤗😘😘☺️👍🏻👍🏻👍🏻😉