Çok şükür ilk günden sütüm geldi bebeğim de memeyi tuttu ama ben mi yanlis emziriyorum yoksa sütüm mu doyurmuyor bilmiyorum. Bebeğim emiyor yarım saat sonra geri aranıyor emmeler 10-15-20 dk arasında değişiyor. Sütüm biraz duru gibi normal inek sütü gibi değil normal mi bilmiyorum onsut de baya duru. Geceleri 1 defa mama veriyorum 40-50 cc kadar mamadan sonra 2 saate yakın uyuyor bebeğim. Kaynanam normalde çok iyidir çok iyi anlaşırız ama birkaç gündür bana sütun duru bebek doymuyor deyip duruyor. Hatta mama verdim iyi uyur karnı doydu ya dedi çok moralim bozuluyor gerçekten acaba sütüm doyurmuyor mu ? Günde 6-7 defa en az kaka da yapıyor ama anlamadim