Mom62636362 Ays58 yaşamayan var mı diye sormalıydınız 😂 çünkü yaşamayan yoktur bence.. bol bol kayısı hoşafı, su ve çorba tüketmeye gayret et
Merveges Ays58 ben yaşamadım çünkü doğum yaptıktan 1 aya kadar her gün abartısız tarhana çorbası ıctim doktorumun tavsiyesi ile ve hiç sevmezdim ama gerçekten o kadar iyi geldi ki doktorum dua ediceksin demişti gerçekten öyle günde 3 4 defa bile tuvalete giderdim o dönemde 🤷♀️
pembeninkurku Ays58 35 gün oldu ben halâ yaşıyorum basur gibi bişey oldum kan geliyor yaparken ölüyorum saçı mı başımı yolasım geliyor
Ays58 Merveges ben 2 ayda belki toplam 5-6 kere anca tuvalete gitmişimdir ve günde abartısı 5 litre felan su içiyorum
Merveges Ays58 dene canım tarhana çorbasını sevmedigim halde o kadar iyi geliyordu ki bagirsakalrim hemen toparlandı doktorumdan allah razı olsun çok ilgilendi herseyimle ac karna özellikle içince daha rahatlatiyordu
MeLa Doktor bana duphalac ilac yazdi bir sure onu kullandim. Kayisi suyu salata ve corbayla beslendim dikis yerlerim acimayaana kadar bir ay neredeyse. Duphalac surubuda hep degil zorlandigimda. Gecmis olsun
yademila-48 Yaşamayan var mı diye sormalısın öldüm resmen ilk yaoarken ağladım klozette 1 saat oturdum ama olmadı ağrıdan çok ıkınamadım da kanamam oldu ve lavman yaptım kendime eczaneden alıp (hemşire olduğum için hemen müdahale ettim yoksa çatlayacaktım)
Mom62636362 Mehmuhmus inan bunu tercih ederdim, nasıl ağladığımı bir ben bilirim, bir de kimse gelmesin kapıya diye içine içine ağlıyorsun 😂