Ben uğur 6 çekmeceli kullanıyorum üstte de ayrıca bir hızlı soğutma bölmesi var 4 yıl oldu. Hiç sorun yapmıyorsu bu yıl karlanma yaptı servis geldi kapak ayarı yaptı fişi çekip 3 gün çalıştırmayın dendi yaptım düzeldi şimdilik sıkıntı yok. Ama çekmecelerin oturduğu oluklarda dökülmeler ufalanmalar oldu. Çalışmasında sıkıntı olmadığı için dert etmedim. 2 çekmecesi derinve geniş 2 si engin ve geniş diğer 2 çekmecek çok az şey alıyor.