Kızlar mrb geçtiğimiz hafta eltim ablasına gitmiş çocuklarla ablasınında çocuğu grip nezle olmuş ama ailesinde bişey yoktu, eltim çocuklarla eve gelmiş Ogün de annemle
oğlum aşağı inmiş ertesi günü kızlarıda nezle grip olmuş kayınvalidemde onlarla yaşıyor bizim altımızda oturuyorlar kayınvalideminde hafif genzi yanmış ama aferin içince geçmiş eltimde de sonra aynı şekilde genzi yanmış burnu akmış ama başka hiçbirşeyi yokmuş eltim annemden bişey istemeye gelmiş maskeyle eve girmiş bişey alıp hemen gitmiş sonra anneminde aynı şekilde aynı belirtiler olmuş oğlumda aynı ama onlar doktora gitmişler üşütmüşsünüz demişler test falan yapmamışlar ilaç verip eve göndermişler sorum şu ki bugünde benim genzim yanmaya başladı korona değilizdir herhalde? Sağlık ocağına gittik annem ben çocukla, ateş veya kuru öksürük varmı dedi yok dedik sadece geniz yanması oğlumda burun akıntısı annemdede astım olduğu için korona olmadan öncede tıkanıyordu sizce kaygılanmalımıyım? Babamda eşimde ve kardeşimde birşey yok🤷♂️😞 salgın olabilir mi? Her hasta olduğumuzda korona sancaksak nasıl yaşıycaz bilemedim.