Birkaç haftadır sıkıntı yaşıyoruz çocuğun ya bezini ters giydiriyorlar ya başkasının bezini takiuorlar gönderiyorlar atlet ters giydiriyorlar birkaç hafta öncesi çok soğuktu tek kat atletle göndermişler çocuğu sorununu bildirdim pandemi’den dolayı tek birisinin baktığı söylendi tamam eyvallah dedim bugünde eve getirdim kaka yapmış altını değiştirirken elime birşey takıldı sırtında pastel boya çıktı Allah bilir ne zamandir sırtında çocuğun şimdi arasim mi? Yarın sabah mi? Söylesem bir türlü anlayamadım oğlum biraz yaramaz boyama yaparken koymuş olabilir. Hicmi kontrol etmediler yada ellerine gelmedi akşam cikmadsn önce bez değiştiriyorlar. Ne diyeceğimi bilemiyorum kızdım gerçekten 🤦🏽♀️ kreşe gönderen anneler böyle sorunlar yaşıyor musunuz? Tepkiniz ne oluyor yada olurdu?