Elifim46 devlette psikiyatri bölümleri daha çok elle tutulur hastalıklar üzerinden ilgileniyor yani ne gibi derseniz misal panik atak, anksiyete bozuklukları, uyuyamama, ileri derece psikolojik rahatsızlıklar (şizofreni vs gibi) sizin bu ve benzeri bir rahatsızlığınız yoksa sadece burada paylaştığınız türden ise sizi gitseniz bile psikoloğa terapi almaya yönlendireceklerdir.