bebeğim her seferinde çığlık çığlığa ağlıyor ne meme tutuyor ne sallamaya geliyor yani ne yöntem varsa hepsini deniyoruz ama asla ağlaması kesilmiyor meme arıyor ama meme geldiği zaman da bu sefer çığlık çığlığa bağırıyor gazını çıkartmaya çalışıyoruz her seferinde gazı var gazlı bir bebek doğduğundan beri hep sancı çekiyor şu anda 8 haftaya girdik atak haftası ama hep böyle huysuz çok mutsuz bir bebek çok çaresiz hissediyorum kendimi 😔🙏