Kızlar 13 ay 9 günlük kızım 11 aylıkken yürümeye başladı gayette normal yürüyordu ama şu 10-15 gündür parmak uçlarında yürüyor sürekli değil ama. 3 adım normal atıyorsa 1 adım parmak ucunda oluyor. Kafama takıldı normalde 2 yaşına kadar normal kabul ediliyormuş ama sonradan oldu bizimki bir doktora götürseö hangi bölüme götürmem gerekir?