Fundanur canım ilk 3 ay birer kg alması laZım sonrasındaki aylarda düşüş başlıyor kilo alımında. Hastane yakınsa direk yapınca götür bezi tam kapatmadan bekleyerek yada hastanelerde bebek bakım odası oluyor orada da olabilir ben öyle yapmıştım tazecik vermiştim 😍🤣