birmelekannesi2 kızım 15 aylıkken geçirdi yüksek ateşle hastaneye gittik kan tahlili yapıldı bağışıklık değerleri çok düşüktü hastaneye yatışımız yapıldı damardan ilaçla ateşi hızlıca düştü.Hemde ne düşme 34-35 idi tüm gece ter döktü soğuk havale geçircek korkusuyla sürekli ateşi ölçüldü.Bir sürü test yapıldı hiç bir şey çıkmadı.Ertesi gün eve çıkınca tüm vücudu döktü o zaman 6.hastalık geçirdiğini anladık.Virüs tahrip etti tüm bağışıklığını 2 hafta evde izole olduk çok şükür kan değerleri düzeldi.Zor bi hastalık ihmale gelmez