Dilek-umut nasıl bir çıkınti benim bebeğimin gobegİ 2 ay oldu kapanmadı akıntı oluyordu sonra içinden bi et parçası disari çıktı ne
kullandiysam geçmedi bugün çocuk cerrahisi doktorumuz ameliyat dikiş ipiyle çıkan eti bagladi gümüş nitratla da yaktı dikkat et canım doktorlar önemli degkk diyip geliştiriyorlar bizim doktor da hep kapanır.bisey olmaz dedi sonradan içindeki et diaari çıkınca ben buna bisey yapamam dedi