Dlkbbygt ya bu sağlık ocaklarından nefret ediyorum bizide çok korkuttular yok kapanmış yok zeka geriliği yok yürüyemez özel e kendi doktorunuza götürdük ve bıngıldagi kapalı olan bir sürü bebek var dedi baş çevresi büyüdüğü sürece hiç birşey olmaz
Aslında dese sağlık ocaklarindakiler baş çevresini kontrol edin düzenli büyürse birşey olmaz diye ama yok ille korkutcaklsr hic korkma canım biz 6ayimiz bitti ve az da olsa açıklık var belki kapanmış bile olabilir en azından 6aya kadar kapanmasın diyorlar zaten ondan sonra genişleme 1 cm e düşüyor