serebro canım benim kızım 10 aylık olacak ayın 4 ünde ben hep 12 18 ay alırım tam üstüne göre oluyor
Tek bu sayfadan da değil hep bu şekil alıyorum
Ben prenses bebeden aldığım bir kıyafeti değiştirme gereği duymadım
10 kere sipariş vermişimdir her aldığımda 4 5 takım aldım hep sadece sonki aldığım da alt taytında 1 tane minicik delik vardı yıkadıktan sonra fark ettim onu da hiç sorun etmedim
Bedenini büyük verdikten sonra değişim istemezsin zaten modelleri çok güzel kumaşı da