Bebeğim 3 ay 5 günlük oldu bugün geçen hafta gittim doktor mama başlayalım çok kilo almamış dedi bide tek göğsümü emiyodu ama kaç tane mama aldım hiçbirini yemedi 2 3 gündür zorla siringayla veriyodum çok ağlıyordu ama bugün emmiyoda kucagima alip yaptırdığım zaman cok ağlıyo acaba atak zamanları falan mi yoksa mamadan kaynaklimi artık oturup agliycam elimden hiç bişey gelmiyo napcagimi şaşırdım 😔