Nurbkcz ben üniversitesi hastanesine gittim orda normal kadın doğuncaya sıra alıp 2 düşüğüm olduğunu söyledim zaten ailede var kan pıhtılaşması doktor direkt kan tahlilleri istedi verdim 1 hafta sonra aradılar sonuçları tıbbi genetik bölümünden teslim aldım sonra gene kadın doğumcuya gösterdim canım