Asli06 Bizde klampli sünnet olduk sünnet işlemi kolay bişey hissetmiyor ama uyusturucu ignenin etkisi geçtikten sonra biraz ağrılı oluyo size bunun için tavsiyem mutlaka emla krem sünnet bittikten sonra 15 dk ara ile sürün ağrı olmasın uyuşsun ve en küçük boy karton bardak bezin icine yapışma olmasin diye klamp cikinca rahat oluyo gecmis olsun simdiden