Ayseksii Burnu tıkalı akıyor uyuyamıyor ememiyor sinirlenip ağlıyor. Ağzından nefes alıyor çok zorlanıyoruz. Balgam da var.4 saatte bir calpol kullanıyorum ve serum sıkıp çekiyorum. Başka çaresi var mıdır