Merhaba hanımlar, büyüyen beşik kullananlar memnun musunuz? Ölçüsü ne olmalı 70×130 iyi mıdır yoksa eni 80 olanlardan mi almalıyım?
Bir diğer seçeneğimiz de şu an 7 aylık bebegim. 70×130 standart asansörlü anne yani beşik almak ve onu 3 yasa kadar kullanmak sonrasında normal bazalı yetişkin boy tek kişilik yatağa geçiş yapmak. Siz olsanız ne tercih ederdiniz veya başka tavsiyeniz var mi?