Selam annnelerrrrr 🙋♀️
5,5 aylık olduk çok şükür , yavaştan suluk bakacağım çok fazla marka var kullandığınız marka nedir ? Yorumlarda hep akıttığı vs yazıyor ? Tecrübesiz anne olarak hangisini almalıyım bilemiyorum 🤷♀️ Tavsiyesiniz çok önemli şimdiden teşekkürler sevgiyle kalın 💓🌸