İyi aksamlar anneler. Bebeğim 3 aylıkken emziği kabul etti. Phılıps aventin emziğini vermiştim ama damaklı emzik vermezsem dişleri düzensiz cıkar dediler. Damaklı nasıl oluyor. Bu aventin emziği de onlardan mı arastırdım ama bi sonuç bulamadım. Birde suan 0-6 aylık kullanıyoruz. yeni 6 aylık oldu. Değiştirip 6-12 aylık olana geçmem gerekiyor sanırım. farkı nedir aylara göre