Kızlar merhaba belki az çok bilirisiniz ilk zamanlar baaya kilo postu açmıştım bebeğim için şu an da 5 ay 15 günlük 6800 kilosu artık eşim bile oy cılız kızım diye seviyor ( başlarda üzülüyorum diye hep moral veren adam) sütümde bazıları sağolsun sebep oldular kesildi çocugumu emziremeden artık çok moralim bozuluyor ek gıdaya 4 aylıkken başladım şu anda çorba vs veriyorum zaten ayına uyacak şekilde yoğurt muhallebi vs boyu 65 buçuk santim sizin bebekleriniz nasıl inanın napayım bilmiyorum dişti şuydu buydu iyice zayıflar diye ödüm kopuyor