Omerinannesi342 tabi en iyisi o olur. Bana 1,5 yaştan itibaren tüketebilir genel olarak omega3lerin hepsi aynı yaş grubundan başlıyor demişti. Siz bir sorun bakalım. Peşinde koşmuyorum aksine kendi istiyor yemek. Kahvaltısı bitiyor hemen şeker balık yiyelim diyor🥰