Merhabalar, 6 aylık erkek bebeğim var. Gün içinde asla oyalayacak bişeyler yapamıyoruz ve sürekli sıkıldığı için ağlıyor mızmızlanıyor. Ne uzanmak ne kucak ne oturmak hiçbir şey istemiyor çabuk sıkılıyor. Çıngıraklı oyuncaklar vs hiç oyalamıyor telefon ve kumanda istiyor devamlı. Siz neler yapıyorsunuz ne tür aktiviteler oyunlar oyuncaklar kullanıyorsunuz?