antropologanne Kan testi sonuçlarına göre şu an için kansızlık yok ilaca da gerek yok dedi doktorumuz. Ama mama ile beslenen bebekler mutlaka içmeli diye okumuştum daha önce. Kafama takıldı bilgisi olan varmıdır?
Mom070 antropologanne Ben yine de kan ilacı kullanılması gerektiğini düşünüyorum tahlil sonucu gerek görmeyen çok doktor oluyor ama ileride de kansızlık sorunu olmayacağını bilemeyiz. Depolar bazen dolu gözüküyor ama aniden boşaldığı zamanda kaçınılmaz.
Seherronya antropologanne kızımda kansızlık çıkmadığı için kullanmadık 18. Ayda tekrar kan tahlili yaptıracağız duruma göre başlatabileceğini söyledi doktorumuz. Kansızlık yoksa verilmesi tarafı değildi.
snyck antropologanne 18 aylık olana kadar kullanmadım kanı iyiydi şimdi 3 günde bir falan veriyorum büyüdükçe değerler düşebilir dedi doktor o yuzden arada vereyim dedim ve 6 aya kadar emdi sonra tamamen mama içti 22 aylık olacak hala içiyor
antropologanne Mom070 Bende böyle düşünüyordum aslında, gerek görmeyince şaşırdım. 🙄 Ne bilim acaba kan sonucu düşük olanlaramı başlanıyor diye düşündüm 😂
Mom070 antropologanne Genelde 4. Aydan sonra çoğu bebeğe başlanıyor ama takip eden doktorların bazıları da önce tahlil isteyip sonuca göre gerek görmediğini söylüyor. Ama kullanmayan bir kesim ileri de kansızlık sorunu da yaşayabilir. Garantisi yok.
antropologanne Seherronya Evet bizim doktorumuzda boşuna vermeyelim dedi. Aklıma takılmıştı eve gelince, teşekkür ediyorum. Şey miniĝinizi yerime koklarmısınız 🙈💕
Deren_Hatun antropologanne yok herşeyi yer çok şükür kızım. Hep sağlıklı beslerim her gün 2 tane meyve her hafta et balık tavuk mutlaka yer
Mom070 Mom980 Ateşi çıkıyor 38i hiç görmedi ama bariz bir sıcaklığı var çok artarsa doktora gideceğim şimdilik duş falan aldırıyorum çok teşekkür ederim düşünceliğin için. 💜
Asafalya58 antropologanne ben oğlumda kullanmadım pekmez veriyordum sürekli ama yetmiyormuş kansızlık yoktu ama sürekli hasta oluyordu hastaneden çıkmadık sonra kan ilaçlarını falan aldık düzene soktukta kendine geldi
antropologanne Asafalya58 Pekmez ile ilgili çok fazla bilgi yanlışı var, bizim icirdiğimiz bir kaç kaşık asla kansızlık adına fayda sağlamıyor. Bende bunu sonradan öğrendim mesela. Teşekkür ediyorum, insallah birdaha hiç hastalanmaz miniğiniz 🍀
Asafalya58 antropologanne çok şükür düzeldi şimdi ama 2 yaşına kadar hep hastanelerdeydik bende sonradan öğrendim öyleymiş malesef