iki_prens_annesi_ htceee98 yiyebilirsin canim gaz yapan yiyecekleri yememeye çalış cok canin isterse tadimlik ye pizzada bi sıkıntı yok diye biliyorum
Demirac19 htceee98 zararı olmaz hergün yemiyorsunuz sonuçta ve her gıda her bebek de farklı etki edebilir bu yüzden bebeğinizi gözlemleyin ama genel olarak çok baharatlı, acı, kafein li gıdalardan uzak durmakta fayda var
elifiii htceee98 Pizza yiyebilirsiniz elbette. İlk dönem cok birşey sakınmadım ama aşırı acılı şeyler tüketmedim. Bir de alerji riski nedeniyle domates patlıcan gibi alerjenleri tüketrken üst üste yememeye dikkat ettim. Bir de bakla ve bakladan yapılmıs seyleri emzirirken tüketmeyin( favizm rahatsızlıgı sebebiyle ) bebek ve 7 yas altı cocuklara önerilmiyor özellikle erkek bebeklere.
iki_prens_annesi_ htceee98 yani ben yiyodum fazla aci yememeye ozen goster sadece cigkofte aci biber vs
ipekkizimm htceee98 heeerşeyi yedim yeri geldi ilk zamanlar kurufasulyeyle kola da ictim. Hiç gaz problemi yaşamadık. Çoğu dr.un söylediği bebek gazliysa gazlidir yedikleriniz etkilemez. Ben de böyle düşünüp yaşayanlardanım😊
Demirac19 htceee98 ben emzirmeden hemen sonra bir kahve içerim günde, bidaha ki emzirmeye kadar kafein vücuttan çıksın diye