Reyidil doktorunuzun bir tavsiyesi var mi bu konuda
Benim oglum 3 ay 3 gunluk doktorumuz gece beslemesi gerekmedigini soyledi 11/12 gibi son beslenme sabah 6/7 gibi tekrar besleme yap dedi aliskanlik yapmamasi icin ama oglum 4 civari kalkiyor bende sut veriyorum. Gaz cikartamiyoruz cogunlukla sirtina vururken uyuyakaliyor yuzustu yatiriyorum bazen o pozisyonda cikiyor ama cikmamissa sabaha gaz sancisi ile uyaniyor