Kızlar bebeğim 15 günlüyünden mamayla beslenmeye başladı.İlk başta similac kullandım kabızlık yaptı ondan sonra da bir kaç tanesini kullandık bazıları kabızlık yaptı bazıları gaz bazısını kustu toplamda 4-5 tane oldu sonunda bir tanesi iyi oldu 3 aydır onu kullanıyoruz ama son günlerdir tadını beyenmiyor mu ne 5 aylık 60 ml en fazla 130 ml içiyor o da çok acıkınca.Şimdi mamayı değiştirsem mi?bu kadar değiştirmem zarar verir mi irelide bebeğime?