homosapiens bir doktorum bana şunu söylemişti memede emerken 60 kere glup glup diye ses duyuyorsanız yeterince emiyordur :) ama tabi saymanızı tavsiye etmem zira kafayı yiyordum 50 ya kadar emince 😂 doyuyorlar emin olun. İlk annelik zamanlarımda bebek her ağladığında sütün yok doymuyor ondan ağkıyor bu bebek diyorlardı. Mememi cıkarıp yüzlerine süt fışkırtıp yeterince varmıymış diyordum susuyorlardı😂 elini sıktıgında sütün geliyorsaaa bebekte memede mutlu huzurluysa doyuyordur bacımm