stella beni AVM’nin biri almadı saat 5te ama içeride çoluk çocuk var bunlar ne dedim çıkarıyoruz uyarı yaptık dedi 1 saatte mi çıkıyorlar dedim sonra aldılar bizide diğer AVM alıyoruz ama sorumluluk size ait denetim denk gelirse ceza yazıyorlar dedi öyle aldı. Hepsi bi alem 🤷🏻♀️