Eliferdenn Kızlar merhaba 6+20 günlük kızım var. Kendi başına hiç durmuyor. Sürekli yanında biri olup onunla oynayıp oyalayacak. Yanında mutfağa gidiyim çığlığı kopartıyor. Kendi kendine oynamasını durmasını nasıl sağlarım. Çıldırmak üzereyim hiç bir şey yapamıyorum. Bir yemeği bile onu oyalamaktan 1 saate yapıyorum. Tavsiyeniz var mi
Dn123 Eliferdenn 14 aylik hala öyle.mama sandalyesine hayatta oturup da beni izlemez yürütecek e koyuyorum 10 dakika en fazla sonra cekistiriyor alıştım ben artık
Zeynephatice Eliferdenn 11 aylık bebeğim hiç durmuyor tek başına oyuncaklarla kesinlikle kendi oynamıyor beraber oynuyoruz.bazen kucağıma alıp yapmaya çalışıyorum yemeği.inş fikir verecek birileri çıkar
Zeynepalya_ve_annesi Eliferdenn ben salona bırakıp bebe yatmaza oturuyordum önünede oyuncak döküp konuşa konuşa çıkıyordum zamanla alıştı şimdi yürüyor zaten peşimden geliyor
DilaraYigit1 Aynıyız, sabahtan belli temizlik yapmaya çalışıyorum, mama sandalyesini taşıyorum sürekli nereye geçersem salonla bir odayı anca temizledim daha … 20 sn de bi yanına gidip oyuncak vermekten. Herşeye Ağlıyor vallahi bende çok zorlanıyorum
Eliferdenn DilaraYigit1 aynı bende öyleyim bugün. Bir temizlik yapamadım doğru düzgün. Uyumuyorda sağolsun bir şey halledeyim. Yatırıyorum 5 dk sonra kalkıyor.
Eliferdenn Zeynepalya_ve_annesi bazen benimkinde duruyor ama çok nadir. Eşref saatine denk gelmek lazım
Mehtee Eliferdenn ahh anneemm 6 aylik oğlum dünyaya adımini atar atmaz başladı aglamaya hala kesintisiz devam 😂😂 ve bizde anneyi kaybetme ic güdüsü oluşmuş kesinlikle odadan mutfaga gidemiyorum babayi göremeyince yada ise gidince ağlamalar başladı hemde bu kadar küçükken (besle kargayi oysun gözünü aksama kadar bak baba pesinden ağlasın 😂) bugün kalktigimizdan beri basindayim ne yemek ne is yapabildim dudagimda stresten uçuk çıktı oturdum. Kahve iciyorum ne edek bebe bakarken yaşlandım diyorum anam diyor yaptigin bir is mi var otur iste bak yavrucuguna teee Turkiyeden konuşmak kolay diyorum kolik bir beben olmadi hic senin😂
Elifdurununannesi Eliferdenn valla canım benim kuzum 18 ayına girdi halen aynı tek başına mümkün değil oyun oynamaz ben onun oyun arkadaşıyım yemek yaparken bacaklarima sarilir bacagima ısırır kucağıma tırmanır öyleyiz yapicak bisey yok öğle uykusunda hızlıca herşeyi yapmaya çalışıyorum uyandığında tüm vaktimi kızıma ayırıyorum 🥰
Gokturkferhat Eliferdenn ay ayni dertten bizde de var 8 ayligiz 1 dkika yalniz kalmaz hep yaninda duracakmisim birde oyun oynasqk 5 dkika da sıkılir baska oyun ister inanki bn bazen yemek yemeyi bile unutuyorum
ezogelinn Eliferdenn Bir hafta sonra 6 ayı doldurcak kızım yalnız hıc durmuyor Allahtan 13 yaşında kızım var elim ayağım o benim olmasa yemek bile zor yerim herhalde ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyor hep mızmız yalnız başına hıc kalmıyor mamasandalyesinde 10 dk anca oyalanıyor