Kızlar Mayıs ayında işe başlayacağım. Kızım o zaman 23 aylık falan olacak. Açıkcası kızımın belli bir düzende olması için kreş düşünüyorum. Çnkü eşimin aileside kendi ailemde uzakta. Sürekli gelip bakması gibi bi şansları yok. 23 aylık bir çocuk için kreş zor olur mu veya kreşte dikkat etmemiz gerekenler neler ? Bu konuda bilgi sahibi olanlar bilgilendirir misiniz ?