GozdemHilal çabuk pes ediyorsunuz ,boşta olsa verin göğsünüzü ,memeyi tutmuyorsa geceleri uyurken deneyin ,13 günlük demişsiniz ,yenidoğan dönemi bile bitmemiş daha, bu kadar çabuk pes etmeyin,çok küçük daha,doymadigi yerde mama verirsiniz aç kalmaz çocuk her halükarda zaten