busegonel Hanımlar merhaba, cuma günü nasipse 6 aylık olucaz ama kızım hep ağlıyor kucakta da bi zamana kadar duruyor. Aşırı derecede huysuz, gece uykuları çok düzensizleşti. Sizlerde durum nedir 😭
metehnn busegonel benim oğlum doğdu doğalı ağlıyo gitmedik doktor kalmadı 8 aylık şuan yeni yeni duruldu ama hala huysuz asla tek başına durmaz sürekli ilgi oyun hala aglamalarada devam ama ilk aylar kadar deil
busegonel kivircik_annesi26 evet aslında diş eti şişti ama bütün gün bu sekilde etkiler mi diye düşünüyorum
Yusufbebekk Benim hiç bilgim yok ama ilk diş altı ayda çıkıyor .O yüzden olabilir .Başka bir şey aklıma gelmiyor .
metehnn busegonel o zaman diştir canım çünkü bizimki aglak olmasına ragmen 5. ay diş patlatana kadar daha fazla aglardı 6. ayda patlattık biraz daha rahatladık tabi ama sonra peş peşe geliyor valla dişler