HfzRumeysa32 benim 9 aylık bebeğim de aynısı. Bazen kanat cırpıyor. Bence o yeni bi hareket mesela bye bye yapmayı öğrendi. Onunla alakalı. Tekerlekleri dönüdtmeye de bayılıyor ama bunu dakikalarca yapmıyor. Otizim olsa bunu uzun süreler yapardı. Bence tekerleğin döndüğünü görmek onlar için başarı… mesela toplu bir çıngırak var onu döndürüyor. Hoşuna gidiyor.Diğer gelişim seviyelernde sıkıntı yoksa bu belirtileriniz bi anlama gelmeyebilir. Göz kontağı önemli, gülüyor iletişim kuruyor olması önemli… otizimli çocuk, başka cocuklarla oynamak istemez bireysel takılır.