Bsra38 Bebeğiniz ne zaman bi yerlerden tutunup ayağa kalktı benim bebeğim 9.5 aylık sadece beşiğinde deneme yapıyor ama başaramıyor 😅
birfincantuzruhu Bsra38 Allahim söyle postları görünce içim gidiyor bizimki daha 2 buçuk aylık görürmüyüm o günleri acaba 😂🥰
Bsra38 birfincantuzruhu zaman öyle hızlı geçiyor ki görürsün merak etme ☺️Bu zamanların tadını çıkar 😊
Hilalse birfincantuzruhu canımm benim zaman öyle bir geçiyorki hiç unutmuyorum doğumdan sonraki ilk kontrolde emzirme odasında bir hanımla konuşmuştuk oğlunu şapır şupur öpüp kokluyordu ben daha tutmaya korkarken 4 günlük bebeğimi 7 aylık olduğunu söylemişti muhabbet arası ya zaman nasıl geçecek diyordum o zaman şimdi 3 gün sonra 7 aylığız nasıl geçmiş anlamadım inan
Azra12 birfincantuzruhu ajhahah bizde 3 bçk aylığız bende öyle diyorum emeklemesi bile bir hayal gibi geliyor sanki🙈😂
birfincantuzruhu Bsra38 herkes aynı şeyi diyor bende akışına bıraktım ama yine de heves ediyor insan 🥰
Mervekilincc_ Bsra38 valla benim tosbigim 9. Ayına girdi ne kalkıyor ne de emekliyor hiç biri daha henüz yok
bluekoala Bsra38 oglum 9 aylık 2 haftadır kalkıyor şimdi ise cok rahat kalkıyor artık ve düşmemek için elinden geleni yapıyor😅 emeklemeye hıc heveslemiyo her fırsatta koltukta yada bazadan tutunup kalkıyo😌
Buglemmmm Bsra38 10 buçuk aylıktı kalkmaya başladı 11 de sıraladı 12 ay 6 günlük hala sıralıyor yürüyemedi dha
Buglemmmm birfincantuzruhu 🤣🤣🤣atak bitmez yürümeye çalışıyor elimden tutup tutup götürüyo kendi yürüyemiyor hic oturmuyoruz