ilki benim ihmalimdi evet yanımda yatırıyordum çünkü reflüsü vardı ve kusar da duymam boğulur diye hep yanımdaydı büyüyünce dönmeye başladı benim yatağımdan düştü tabi sonra şu sallanabilir anne yanına yatırdım anne yanını düşürdü öyle gitti o da sallanabilir ayaklı diye bir tarafa meyil verip düşmüştür dedik park yatak aldık ya 6,5 aylık bebeğin bunu devirmesi imkansız ya bu sabah onu da devirdi nedir bu nazar mıdır ya çok üzülüyorum artık hep okuyorum okutuyorum odamıza kuran da koydum sürekli dilimde allahım sana emanet ettim lafı nereye yatırıcam hiç bilmiyorum