Kızlar merhaba kızım 2.5 aylık ilk başlarda sarılık oldu o yüzden göğüsümde uyuduğu için biberonla verdik dakika başı uyuyordu. Sonra kilo kaybı oldu mama artı anne sütü verdik son 1 aydır aşırı stresli zamanlar yaşadım sütüm azaldı ve yok emzirme destek sistemi sondayla besleyip sütü artan var mı şimdi malzemeleri aşmaya gidiyorum inşallah işe yarar dua edin çok istiyorum emzirmeyi