Nasıl yapıyorsunuz hangi pompayı kullanıyorsunuz?hastane tipi ile ev tipi farkı nedir?medela almıştım ben 2 ayda bozuldu.lansinoh aldım sonra oda çok kötü çekiyor mastit tehlikesi geçirdim onun yüzünden.üstüne üstük sütüm çekildi az geliyor resmen.3.bi pompa mı almalı hangi marka yeterlidir,yoksa kiralamalımı bilemedim.tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz☺️