Ye2020 Derinay ben hipp in suyunu aldım kaynatmaya gerek yok 40 dereceye isitiyorum atesolcer ile olcuyorum ona göre karistiriyorum
Mervemelihaslan Derinay kaynamış ılıtılmış ve e bebekte bebek suları var ben onlardan kullanıyorum arıtma biraz gaz yapıyo
Annis-ogul Derinay aritip ve kaynatıp termusa koyuyorum birazını da soğutuyor oyle kullanıyorum 1 dk da mama hazirr😀😃😄
Ballokumu Ye2020 bildiğimiz koltukaltı ateş ölçer mi yaa? Ben nasıl ayarlıycam sıcaklığı diye kendimi yiyorum
Annis-ogul Derinay aritip kaynatıp termusa koyuyorum cnm bi kısmını da soğutuyorum😀.bebegi sallarken yazmıştım t9 degistirmis
nisaballinannesi Derinay mutlaka kaynatıp soğutulması lazım ben kaynatıp soğutuyorum içeceği zaman ılıtıp veriyorum bende doktora sordum hazır su ılıtıp versem olurmu dedim sakın hazırda olsa kaynatıp vermelisin dedi
Ye2020 Ballokumu yok koltuk altı değil…wee baby temassız atesolceri su sıcaklığını da ölçüyor ben banyo suyunun sıcaklığınida onla olcuyorum hatta oda sicakliginida ölçüyor
BusraG Derinay Büyük cezvemde kaynatıyorum. Ilıyınca kullanıyorum. Soğuduğı zamann ılıtuyorum. Kolay olması açısından termosa katıyorum. Aynı ılıkta duruyor.