Belinaysmom zbd inanmayın kırk gün insan evde kafayı yer 4.gün topuk kanı falan alınıyor ben çok çıktım
Ahimess07 Naciyedinc hastaneye gidiyorsun sonuçta evden dışarı çıkıyorsun batıl inanç. Ama siz yine de muayene aşı olmadığı sürece çıkmayın küçük bebek olduğu için mikrop kapar hastalık var zaten 😊
Kuroneko Saçmalık diyorum yeni dogum yapmış zaten yorgun stresli anneyi daha da strese sokmaktan baska bir anlamı yok hastaneden çıktığım gün kuaföre gittim nasil bir psikolojiyse saçıma taktım hastaneden çıkıp kostura koştura saçımı kestirdim kestirmezsem delirecekmisim gibi hissettim biri gelip bana dışarı çıkamazsın deseydi heralde daha da çıldırırdım. Şu anaları rahat bırakın diyesim geliyor 😄
Yenibebek_yenianne Kuroneko 40 çıkmadan sac da kestirilmez demisti kayinvalidem😁 40 gun bekletti beni😒
Naciyedinc Hastane muayenesi olsun, alışveriş olsun, hava almak olsun hep çıktık biz. Tabi aksini düşünenede saygı duyarım 🙇♀️
KumsalRoza zbd 10.gun falan çıktım o kadar beklememin sebebi de sezeryandan kaynaklı ağrılarımdı. Sonrasında da sürekli gezdim.bence bomboş bi batıl inanç.
Prens0205 zbd zaten doktor kontrolü için çıkmıyor muyuz ? Hurafe bana göre Ben çıktım 20 günlüktü anneme gittim 1 gece orda kaldım sonra eşimin doğum günüydü sahile gittik kalabalık olmayan bir sahile izmir de oturuyoruz sadece kalabalık olan ortamlara girmedik
Zeyzey2019_ zbd tabi ki çıktım. Neticede bebeği kontrol için, aşı için 40 gün içinde hastaneye götürmüyor muyuz? Bunu dışarı çıkmadan mi yapıyoruz. Hastaneye gittiysem pastaneye de giderim dedim ve çıktık sürekli.
neredenbileceksinizz zbd 6 7 saat yol bile gittim hemde 😂 hiç bişeycikte olmadı önceden 40 mı varmış tarlada doğur eve gel bebeyi yatır hooop tarlaya 🤷🏻♀️
Prens0205 neredenbileceksinizz hahaha evet kız anneannem tarlada doğurmuş eve gitmiş annesi ne geldin sen demiş çocuk geldi onu bırakmaya geldim demiş bırakmış geri dönmüş tarlaya şaka gibi ama eskiler hem bize 40 gün çıkılmaz diyor ama kendileri 40 dakika evde durmamış 😂
Prens0205 zbd 40 gün ikindiden sonra çamaşır asma ipte çamaşır varsa toplama ikindiden sonra çocuğu yıkama sen yıkanma bunları da söylediler hiç dinlemedim çünkü oğlum akşam yıkandığında çok güzel uyuyordu o uyurken bende anca yıkanabiliyordum bunları çok düşünme eşin arkandaysa eğer o konuşsun benim eşim uyardı anneleri ikisi karışamadılar
Burcu35 zbd Zaten hastane için çıkılıyorda 20 günlük falandık avm gitmiştik tabi o zamanlar virüs falan yoktu 2019 senesi ah ahh