Cagla elfklhn valla canm banada doktor öyle yaptı emzir diye inat etti cocuk 23 günde dogdugu kiloya gelememisti daha düşün 2970 dogdu 2600a düşmüştü. Yok yani yetmiyodu. Surekli agliyodu doymasi yoktu. 23.gune kadar emzirde emzir diye diye geldk ama cocugun uyumasi fln yok artk morarana kadar agliyo. Bi mama takviyesi yaptm bakalm acliktnmi agliyo diye mamayi verdm bebegmn aglamasi kesildi oynuyo fln kendi kendine. Doktoru aradm böyle böyle ben mama vericem. Iyi sadece aksam yatarken 90 ml ver dedi ama ben sütümün olmadgni biliyorum gunduz aksama kadar agliyo mamayi alinca susup uyuyo doktora bida dedm buseferde sabah aksam sadece dedi yine oyle yaptm ama ayni degisen bisey olmadi dinlemedm doktoru bende önce emzirdm sonra 30 yada 60ml mama verdm nekdr icerse. Doyunca icmiyor zaten. Hala doktorada söylemedim böyle verdiğimi. Cocuggum 40 günlüktu daha yeni 3 bucuk olmustu düşün yani. Sen annesisin onun neyi nasl biliyosan oyle yap sen hissedersn nasl oldugunu
19052019 elfklhn bizim ebe de aynısını yapıyor sanki benim sütüm varda ben vermiyorum verme verme diyor zehir veriyorum sanki 😡 2. Ay açısına gitcem yine moralimi bozacak
elfklhn 19052019 bir de beni 10 gunde bir cagariyor gitmicem bende 2 ay asinda gidicem artık kendi bildiğimi yapicam ya bebbegimi benden iyi kimse bilemes sonucta
Aybk elfklhn bunun için neden ebe ye gidiyorsunuz peki, çocuk hastalıkları uzmanının takip etmesi gerek bebegi ebeler in değil ki
elfklhn Aybk ilk gittigimizde kilo knt yapmıştı 10 gunde bir sürekli cagardi bende gittim ama bundan sonra gidermiyim ne bilim sinirlerimi bu kadar bozacamlarini doktorumuz mamayi kullan diyor zaten doymadigini anladiginda diyor
Aybk elfklhn onlara ne ki kilo kontrolunden siz bosverin bi hekime danısın, ebelerin görevi dogumdan sonra biter yani sonucta.
Ferhunde elfklhn bu mamaya niye bu kadar kötü görüyorlar ki sütün yetmiyorsa aç mı kalsın çocuk sen doktora git bence
Baynimir Aybk tam tersi asil gorevleri o zaman basliyor. Sadece sık hizmet ici egitim verilmesi gerekir ki bilgileri korlenmesin. Hastane ebesiyle saglik ocagi ebeleri farkli gorevlerdeler. Dogum sonu bebek takibi, asilari, saglik ocagi ebelerinin gorevi.
Baynimir Bizim ebemiz gayet iyi benim de ilk ay oglum kilo almadi ama beni motive etti ebem sagolsun. Sonrasinda sik sik emzirerek sutumu artirdim en iyi cozum bu. Bebekle yapisik gezdik hatta surekli emdi surekli. Tabi sonraki 3 haftada 1200 gram almisti. Doktorumuz direk mama ver demisti hatta. Ama sen nasil icin rahat edecekse oyle hareket et. Doyup doymadigini sen bilirsin tabiki.