Arkadaşlar bebelerinizde el ayak hastalığı geçiren oldu mu hiç.oglum 11 aylık geçen hafta ateşle başladı vücudunda döküntüler var kızamık gibi sanki boğazında yara olmuş.geciren olduysa yazsın lütfen çok endişeliyim.ne gibi belirtiler oluyo,tedavisi nasıl oluyo