Mom104 Kızlar abim yurt dışından 5 kg mango getirmiş çocuklar meyvesini yemekten pek hoşlanmadı 2 lt meyve suyu yaptım arasıra onu içiyorlar ama kalanı da çürümeye yüz tuttu nasıl değerlendirebileceğim hakkında bilgisi olan varmı?
Mom19 Mom104 Bende merak ediyorum tadını en iyisi hiç almiyim. Komşuya dagit havan olsun 😂😂Tadını beğenmez soverlerse ben karışmam.
Guligul Mom104 yazin cok yedirdim ogluma cok lezzetli oluyor. Minik minik dograyip buzdolabi posetlerine koyun buzluga atin. Daha sonra az az cikarip kullanirsiniz. Meyveli yogurt, meyveli muhallebi, meyveli pasta.. gibi.
Egeeninannesi Mom104 ben kesip dilimleyip veriyorum mangoyu benim oğlumda çok seviyor öyle ama tabi ona göre alıyorum 1 2 tane bitince tekrar alıyorum o yüzden saklama konusun da bi bilgim yok canım meyve suyu yapıp buzluğa atsan olur mu acaba
zeynepzeze Bir bilgim yok ama cidden yiyemediğim tek meyve 😂 Umarım vardır bir değenlendirme yöntemi..
Mom104 zeynepzeze Alışık olmadığımız Bi tat bende çocuklar yesin diye örnek olmaya çalışıyorum ama iştahla tükettiğim söylenemez 😅
Rumeysa34 Canım dipfiriz veya buzlukta saklayabilirsin dilim dilim doğra poşete koy poşetin havasını al istediğin zaman istediğin miktar çıkar hiç birşey olmuyor
Mom104 Mom19 Yaa Tubaa yeni taşındım buraya😅 aslında alt komşuma, çocukların sesi geliyor mu sizi rahatsız ediyor muyuz diye inip tanışmak istiyorum tabi elimde boş inmeyeceğim Bi kalıp kek yapayım kapıdan verip döneyim diyordum şimdi bu dediğin aşırı mantıklı geldi. 😅😅
3children1mom Mom104 küp küp doğra üstüne sıcak su ve bir fincan şeker koy ağzını sıkıca kapat konserve yaptığımız gibi hava almasın Bu şekilde hem bozulmaz istediğin zaman kullanırsın Bu arada 1 lt lik kavanoz için verdiğim seker miktarı
Rumeysa34 Ayrıca küp küp doğrayıp buz küpleri yapabilirsin su ile beraber yazın kahve yanında suyun içerisinde çok şık duruyorlar
Mom19 Mom104 Çok mantikliyimdir ben 😍Benim cocuklarim farklı meyvalari çok merak ediyorlar. Sürekli ne görsek alalım yiyelim diyorlar e beğenmeyi ve bana kaliyor.Meyva ikram etmek kültürümüzde de var zaten Bana getiren olsa çok sevinirim .😂
Kuroneko Smoothie blenderınız varsa mangolu smoothie yapın ben yulaf ezmesiyle yapiyorum biraz muz birkac kaşık yulaf ezmesi mango bir bardak kadar su ekleyip icirebilirsiniz Bir de portakalla yakışıyor su ve muz yerine portakal suyu ile yapabilirsiniz
ecela Mom104 Bir kısmını marmelat, smoothie vs. yapabilirsin.Buzluk beya derin dondurucuda muhafaza edip bittikçe çıkarıp istediğin şekilde tüketebilirsin.😇