[silindi] kızlar yarın ortopediye gideceğiz kalça çıkıklığı tespit edilirse çok mu geç kalmış oluruz sizce bilgisi olan varmı?
Sibebstl [silindi] 2 aylıkken yaptırdık bizde zaten 2. Aya kadar yapılması lazım doktorlar öyle söylüyorlar
Nihal_89 [silindi] 13 günlük olduk ve 1 ay olduğunuz da gelin dediler hastaneden kalça çıkıldığı için .. siz gitmediniz mi ?
[silindi] Nihal_89 gittik gelişme geriliği var demişlerdi 1 ay çift bez önerdiler taktık sonrasındaki kontrol ultrasonunda düzelmiş dediler şimdi çocuk doktorumuz bizi tekrar ortopediye yönlendirdi bebeğim bacaklarını tam anlamıyla yanlara açamıyormuş