Arkadaşlar merhaaba.ikizlerim bir yaşını doldurdu.beslenmelerini nasıl yapıyorsunuz? Yumurta beyazını ve domatesi ne zaman verdiniz?ben sütümü sağarak veriyorum mama da veriyordum tabi.aptamil 4 numaraya geçtim.kiloları iyi ama sabah 6 gibi uyanıp mama yiyip uyuyolar.gün içinde de 2 kez anne sütü sağılmış veriyorum.siz mama yerine başka bişey tercih ediyor musunuz? Sıvı alımlarını nasıl yapıyorsunuz? Şimdiden teşekkür ederim