yuhibu1920 Kızlar oğlumun bir kaç gündür ateşi 37 ye çıkıp birden 36.50 ye düşüyor,uykuya direniyor çok uykusu var gözünü ovaliyor ama uyumuyor. Ateşi birden 37 olup birden 36.50 a düşüyor 6.5 aylık
Zeroo yuhibu1920 bilgim yok üstte kalsın ama ben anlamadım da bir anda derken bir saat falan mı geciyor ölcüm üstünden yoksa bir ölcüm 37 iken 2. Ölcüm 36.5 mu cıkıyor.
Zeroo yuhibu1920 acaba ateş ölçörle alakalı mı bizde iki tane var bir alından ölcen 36.9 cıkarken kulaktan ölctügüm 37.2 falan cıkıyor telaş yapmıyoruz. Birkaç doktoru aradıgımda da 37 e yüksek ateş demiyorlar. Calpolu bile 38.5 da verin dedi bir doktor. ama siz yine kendi doktorunuzu arayıp sorun farklı seyle olabilir. Geçmiş olsun